wtorek, 7 sierpnia 2012

Bielizna intymna Edyty H.

Gdy udało mi się w końcu uruchomić tą nieszczęsną piłę , po wielu godzinach szukania w internecie ustawień fabrycznych, wyszedł następny problem. Mianowicie następowało blokowanie się sprzęgła. To już było dla mnie za dużo emocji jak na dwa krótkie dni. Postanowiłem wspomóc browary polskie celem ukojenia zszarpanego układu nerwowego. Po kilku dniach w końcu udało mi się doprowadzić do tego , że można jakoś tę piłę używać, ale jeszcze nie jest tak jak powinno, jeszcze muszę powalczyć z gaźnikiem. W końcu miałem ojca mechanika samochodowego, to sobie poradzę, ale tyle straciłem nerwów, że olimpiada nie dostarcza tyle emocji.

   Ostatnio czytałem artykuł , tylko nie pamiętam już gdzie, bodajże w fakcie lub w gazecie, o zdjęciu wykonanym na jakieś imprezie celebryckiej , wykonane majtkom Edyty Herbuś. Zdjęcie ukazywało w zasadzie fragment bielizny ,jaki zdarzy się zauważyć, gdy kobieta nie kontrolowanie  usiądzie w mini. Nie jest to aż taki rzadki widok, zwłaszcza latem. Tutaj pozdrowienia dla fotosia, niech weźmie pożyczkę  i zmieni szkła,znam tani bank http://Pamt.ebrokerpartner.pl/short/61b9
, bo bielizna miała być fioletowa, ale na tym zdjęciu ciężko było to zauważyć.
   Natomiast co się naczytałem komentarzy, to miałem wrażenie ,że jestem w XIX wieku. Chociaż tak naprawdę za dużo nie było widać, bo w pierwszej chwili miałem wrażenie ,że to rozciągnięta podkoszulka.
  Jeszcze trochę to zaczną robić sensacje gdy kobieta będzie miała gołe plecy.
Get Adobe Flash player

Brak komentarzy: