środa, 7 listopada 2012

Nie uczciwa strona internentowa







 Chciałbym wszystkich przestrzec przed nie uczciwą stroną internetową.
   Jest to "Klub dobrych programów" jak sami siebie nazywają, a strona w kiedyś była pod adresem www.dobre-programy.pl a obecnie jest pod adresem www.pobierz-program.pl. 
   Strona ta stosuje nie uczciwe praktyki i wyłudza  podstępem pieniądze za obowiązkową rejestracje w wysokości 98zł aby można było pobrać bezpłatny program. 
   W moim przypadku, pomimo że zapłaciłem, czego bardzo żałuję, strona ta posuneła się do tego stopnia, że zaczeła przysyłać mi maile o postępowaniu egzekucyjnym jeśli nie dokonam wpłaty. Dwa razy musiałem mailować z potwierdzeniem bankowym. I ponownie otrzymywałem wezwanie do przed sądowej zapłaty. Aż w końcu napisałem oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
  I chyba oto im chodziło ażebym zapłacił i nic nie pobrał!
Cała sprawa zaczęła się kilka miesięcy temu i jest wielu poszkodowanych. Mało tego mają bardzo pokręcony regulamin z którego wynika, że nie biorą odpowiedzialności za jakość programów, a jak się okazało nie które ich programy komputerowe są zainfekowane.















Brak komentarzy: