niedziela, 30 września 2012

Intymne miejsca



  Zawsze jak chcę odpocząć, zwłaszcza od ludzi, odwiedzam pobliski las aby znależć  ukojenie dla skołatanych nerwów.Muszę przyznać, że niektóre osobniki homo sapiens budzą we mnie instynkty mordercze. Czasami jak ich słucham i się na nich patrzę to jestem za aborcją i wymuszoną eutanazją. Skąd co poniektótzy  mają tak genialne pomysły, że aż same napływają myśli samobójcze? Jak ktoś powiedział,że muzyka łagodzi obyczaje, to ja dopowiem, że las też.


 Przy okazji miałem możliwość wypróbowania nowego sprzętu
  W kiedyś można było tutaj świetnie pozjeżdżać na sankach.
.
Te miejsca mają swój klimat i nie samowitą atmoswerę.


Da się to zjeść czy nie ?

W kiedyś uwielbiałem włóczyć się konno po takich miejscach. Mogłem to robić całymi godzinami.
Ale czasy się zmieniają.
   Idzie tak zwane nowe. Ale może i dobrze bo nie wolno stać w miejscu. I trzeba umieć wyciągać z tego korzyści.
   Wszystkie zdjęcia wykonane są bez retuszy, bo nie miałem za bardzo czasu, a tak na biegu to mi się nie chcę. 
   Praca z photoschopem wymaga długiego czasu. Dopiero poprawię jak będę wysyłał na konkurs.


  Takie widoki w tej okolicy są już rzadkością.
Dzieci będą oglądały już tylko zdjęcia...







Brak komentarzy: